Zainwestuj w spot reklamowy swojej firmy

 

Osoby prowadzące przedsiębiorstwa często zastanawiają się jaka reklama będzie dla nich najbardziej skuteczna. Możliwości na rynku jest wiele, a różne agencje próbują zachęcić swoich klientów do ich rozwiązań. Pytanie pozostaje jedno, jaką reklamę wybrać aby była ona dla nas najlepsza.

Wady i zalety spotów reklamowych

produkcja reklamy telewizyjnejKażdy doświadczony marketingowiec śmiało stwierdzi, że reklama w telewizji odchodzi do lamusa. Z tego względu, że na chwilę obecną prym wiedzie Internet. To tam większość z nas szuka informacji, rozrywki i odpoczynku. Korzystamy z niego praktycznie wszędzie, w pracy na komputerze, smartfonie czy tablecie. Niemniej jednak, warto się zastanowić czy produkcja reklamy telewizyjnej nie przyniesie nam korzyści. Biorąc pod uwagę powyższe, można powiedzieć – że tak. A to dlatego, że w obecnej chwili reklamy, które są produkowane przez firmy, możemy śmiało wykorzystać również w innych nośnikach. Nie musi to być reklama telewizyjna rozumiana jako ta, która wyświetla się w przerwach reklamowych. Tak spot, o różnej długości – piętnaście, dwadzieścia czy trzydzieści sekund – możemy również wyemitować w portalach internetowych. Często spotyka się różne treści wideo, wydawcy stawiają również na swoje mini produkcje – wywiady, relacje, czy wiadomości – wszystko aby przyciągnąć użytkownika. Co ciekawe, nasz spot może być wyemitowany w Internecie po wybranych kategoriach – na przykład, tylko przed wiadomościami i tylko dla mieszkańców Warszawy. Dzieje się tak dzięki geotargetowaniu. Innym sposobem na wykorzystanie naszego spotu będą emisje w komunikacji miejskiej – na specjalnych ekranach, które coraz częściej można spotkać w każdym większym mieście. Jedyną wadą wideo jest to, że nie umieścimy takiej reklamy w tradycyjnej prasie. Reszta pozostaję kwestią naszej wyobraźni.

Jak zatem widać, istnieje wiele możliwości wykorzystania takiej reklamy telewizyjnej. Równie dobrym pomysłem będzie umieszczenie jest na naszej stronie bądź naszym kanale na Facebook-u, czy Twitterze. A co najważniejsze – w obecnych czasach są to naprawdę małe koszty.